DUHAI BAKAL SUAMIKU..

dUhAi Amirku,
aku xmngenali siapakah gerangan dirimu yang bakal memimpinku
aku tidak mengetahui janji Allah untukku
aku tidak tahu apakah kekasihku kini adalah bakal Amirku..

dUhAi Bidadaraku,
aku bukanla bidadari yang diturunkan dr syurga untukmu
aku bukanlah malaikat yang tidak melakukan dosa
aku hanya seorang bintu Abu Bakar,puteri biasa..

dUhAi Raja Hatiku,
aku adalah seorang hawa yang mnanti Adamnya
aku adalah seorang Zulaikha yang menanti Yusufnya
aku adalah seorang puteri yang menanti untuk menjadi permaisuri Rajanya...

dUhAi Kekasih yang dijanjikan Allah untukku,
terlalu gundah hati ini menanti kehadiran dirimu
terlalu gusar jiwa ini menanti penerimaanmu
terlalu tinggi harapan ini menanti huluran tanganmu...

dUhAi Bakal Suamiku,
siapakah dirimu?
sanggupkah kau menerima khilaf silamku?
sanggupkah kau memimpin diri ini?
sanggupkah kau menjemputku sebagai bidadarimu?
AKU MERINDUIMU WAHAI BAKAL SUAMIKU KERANA AKU MASIH BELUM MENEMUIMU SANG PEMUJA CINTA ILAHI..............

Comments

Popular posts from this blog

Upon receiving DG41 offer letter!

kaca mata seorang anak

Anywhere everywhere