Assalamualaikum sweetiess..

^_^
senyum!!
alamak!aku janji nak berkongsi psl prop n green orge kn..tp aq xsmpt laaaaaaaaaaaaaaaaaa...huhuhhu..nnt2 bila aq ade mood aq ctr okeh?
mari kita bicara mengenai.................
SAHABAT
:)
dulu..
sy rse indah..
sahabat2 baik..walaupun bukanlah rapat dan sering buat sy menangis juga..
namun..mereka tetap merindui saya..brtnye khabar..bersedih melihat susutnya bdn saya stlh 2 bulan..
menitik air mata mereka melihat saya tika itu..
itulah kawan2 sy ..sy bangga!
kini...
betul...saya duduk dengan kawan,satu rumah,satu kelas tp hati kami tidak bersatu..
sayangnya tidak ada rase mnjaga satu sama lain..bukan semua tp kebanyakannya.. :)
apa yg saya lihat:

"sape buat sepah ni"
"bukan aq"-jwpn nye..

apa anda rasa?:)
tersentak hati..rakan2 sy dulu sgt mnjga kebajikan antara satu sama lain..walaupun hostel kami buruk..tp bersih,selesa,tenang,sedap mata memandang..
kerana prinsip yang dipegang ialah RUMAHKU SYURGAKU..

betullah..:) berkawan memang mudah..tapi..mencari sahabat sangat susah! ;)
ayuh tingkatkan iman dengan berubah..:)

Comments

  1. tak semua yg kita harapkan akan kita dapat..pertemuan kita dgn sahabat yg dahulu mungkin petunjuk bg ALLAh untuk kita menjadi contoh yg baik kepada sahabat kita yg sekarang..jangan di sesalkan sahabat yg kita ada sekarang kerana sahabat yg baik itu hakikat nya bukan lah apabila kita dapat bersahabat dengan mereka yg kita rasa dpt menjaga kebajikan kita..tp..sahabat yg baik itu sebenarnya adalah sahabat yg menerima kelemahan sahabat nya dan cuba utk bersama-sama dgn mereka bg menampal kelemahan mereka..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Upon receiving DG41 offer letter!

kaca mata seorang anak

Anywhere everywhere