Sweet..:)


Do'a seorang suami...

"Ya Allah,
disaat aku jauh dengan istriku..
jagalah hati ini agar aku tetap setia untk cintanya yg tulus..
Jagalah pandangan ini,
agar tetap indah utk melihat keagungan cinta-Mu dlm hatinya...
Hindarkan hasrat rasa yg selalu menjerat insan lain dlm mencintaiku,
aku enggan utk melukai hatinya..
krn aku hanya ingin isteriku yg tetap mencintaiku tanpa ada insan lain.
”Jika mmg bunga dlm halaman rumah sendiri itu,
lebih indah dlm halaman rumah insan lain...
Aku harap itu ujian-Mu dan jauh dari bisikan syaitan,
agar aku tetap memperindah bungaku dengan ktulusan utk memperindahnya dlm kasihku.”
Semoga dlm menjaga pandangan dan ketulusan utk menyayangi isteriku..
tiada insan lain yg mengharapkan cintaku utk mencintainya.”
Amin Ya Rabb. [♥]

Comments

Popular posts from this blog

Upon receiving DG41 offer letter!

kaca mata seorang anak

Anywhere everywhere