Assalamualaikum..:)

 Wahai hati,tenang lah diri.. huraikan simpulan, redakan tekanan..
Wahai pemilik hati, saya bukanlah pencuri. sedikit pon tidak saya mahu mencuri sekeping hati milik Ilahi. sesungguhnya semuanya milik Allah.
Wahai sahabat2 pembaca yang saya sanjungi, hari ini saya hanya ingin berkongsi rasa hati. Pernah perasan tak.. bila kita sedih, ada masaalah, gundah, makin dekat kita dengan Allah hu Rabbi..:) indahnya Islam kan?
 La tahzan wahai hati.. teruslah berusaha..jangan lagi berada di kayangan..berpijak lah di bumi nyata. saya juga insan biasa seperti kalian, mahu merasakan bahagia. :) Allah sangat2 menyayangi orang yang sentiasa merindui Nya bukan? mungkin kita bukan yang terbaik.. mungkin kita masih muda dan tidak matang dalam usia ini,abad ini.. Tapi.. Allah menjanjikan syurga untuk kita selagi kita berusaha menjadi baik.. :) kita tak rugi pon kan? Jangan risau wahai hati..:) sekiranya takdir Allah dia jodohmu, pastinya itulah yang terbaik untukmu.. Thank you Allah! :')
Hati yang parah perlukan rawatan iman agar lebih kuat.. Jika sebelum ini awak lah yang menguatkan semangat saya, menjadi sandaran hati ini, kini, awak masih begitu.. memberi pendorong, namun saya perlu mengejar sesuatu yang hilang bukan? seri muka ini perlu dikembalikan dengan wudhuk yang membasahi..:)
La tahzan wahai hati.. Innallaha ma'na.. :)
Wahai muslimah solehah, bermulanya saat,tika hatimu berdetik untuk berubah ke arah lebih baik, Allah telah memberikan pahala kepadamu.. Allah lebih tahu hatimu..
Wahai bakal zaujah yang indah, sabarlah.. Allah memang menciptakan air mata untukmu.. kerana Allah sangat2 memahami fitrah mu..:)

Wahai syeikh yang disayangi, diri ini bukan menulis kerana nama, hati ini yang melarikan jari2 laju dia atas papan kekunci.. maafkan saya tika saya menjadi setiap punca kegelisahan..:) janganlah syeikh risau.. masa itu akan menentukan segalanya bukan? :) syeikh.. "rindu itu dari Allah dan Allah juga tempat menghilangkan rindu.." terima kasih Ya Allah..

Kasih itu datangnya juga dari Allah.. moga kasih hamba-hamba Mu yang beriman menjadi kekuatan kepadanya sendiri da semoga kasihMu wahai Allah,melembutkan hati-hati ini.. :)

Assalamualaikum .:')

Comments

Popular posts from this blog

Upon receiving DG41 offer letter!

kaca mata seorang anak

Anywhere everywhere