clan playboy

Alhamdulillah. Permulaan.

"hoi! kau berangan apa tu am?" huh?mangkuk belanga mana pulak la kata aku berangan ni..hummm..nak pandang tak nak nak ke tak nak..ahhh!malas la..aku tengah syok masyuk tengok sunset ni kacau daun je.

"Amna Imrani!!!aku cakap dengan kau lah. hai sabar je lah dengan minah senget ni.aku cakap bukan nak respon. cubalah respect sikit aku yang tua sikit dari kau ni." Perlahan-lahan merapati gadis yang kelihatan seperti berada dalam dunianya sendiri. Matanya cuba mengalihkan fokus yang teramat sangat tajam daripada bunga-bunga yang kembang di depan mata kepada gadis khayal. kuk!

"Adoi!hoi,manusia.kau kalau tak menyakitkan aku sehari tak boleh ke? hari-hari nak mendera. semalam mental, hari ini fizikal, esok emosi pulak la ye?" haa..sedas keluar semburan pedas.

Meradang betul la aku orang duk main kasar ni. Aku ni sikit punya ayu tahu tak. Dalam banyak banyak gadis perawan yang korang duk usha tu, aku je kan yang steady terima perangai korang tu. kan?kan?. Panas hati Amna tatkala khayalannya terganggu. terasa begitu cepat masa berlalu. terlalu asyik menghitung rindu. terlalu syahdu menikmati keindahan. 


Xoxo sedikit lapisan permulaan tinta



























Comments

Popular posts from this blog

Upon receiving DG41 offer letter!

kaca mata seorang anak

Anywhere everywhere