Tahun Baru.

Assalamualaikum.:)
tertarik dengan sesuatu yang terjadi di laman sosial twitter sebentar sahaja tadi saya menggarap entri ini. tahun Baru. Saya mengucapkan selamat tahun baru kepada salah seorang rakan muslim yang berada di Bahrain. saya terlepas pandang. Sepatutnya saya lebih berhati-hati. Dia seorang pengikut syiah jika saya tidak silap mengingat.
Kata-kata nya membuat saya tersedar. katanya:

"Happy New Year?"
"I already celebrated the new year.. 1434"

Saya tersedar. Oh! I am a Muslim. Rasa tersentap seketika. :')

"So if you're celebrating this new year (2013) haven't you celebrated Christmas and Valentine's Day? as you're following them!"

how you feel when somebody remind you?:) Alhamdulillah..thanks Allah.. As a muslim, we should be more concern about our own religion.

peringatan untuk diri sendiri dan semua.:')

luv,
miss d

Comments

Popular posts from this blog

Upon receiving DG41 offer letter!

kaca mata seorang anak

Anywhere everywhere